Livrarea biletelor de avion rezervate

Dacă în momentul rezervării biletului de avion în conformitate cu normele operatorului de transport aerian este disponibil biletul electronic (e-ticket), Dvs în acest caz veți primi o chitanţă de itinerariu pe adresa de e-mail specificată în momentul rezervării biletului.

Chitanța de itinerariu conţine toate informaţiile privind zborul, inclusiv codul de rezervare (număr de confirmare). Această chitanță de itinerariu ar trebui să o imprimaţi sau să memorizați numărul de zbor şi ora de plecare. La recepţie va trebui să prezentați paşaportul. În momentul cumpărării biletului de avion la agenție, chitanţa de itinerariu este tipărită şi înmânată clientului.

Dacă biletul electronic (e-ticket) nu este disponibil pentru zborul d-voastră, atunci livrarea biletului de avion pe baza formularului trimis companiei aeriene poate fi realizată în următoarele moduri:

  • Puteți să ridicați singuri biletul de avion de la birourile de vânzări
  • Dacă vă aflaţi în Chişinău, atunci livrarea biletului de avion prin Chişinău este gratuită. Livrare de bilete are loc în termen de 48 de ore.
  • Puteţi comanda livrarea biletului de avion pe baza formularului trimis companiei aeriene, prin curierat. În acest caz în costul de livrare trebuie să fie incluse cheltuielile de transport.

Pentru a clarifica totalul cheltuielilor suplimentare pentru livrarea biletelor avia, vă rugăm să contactaţi managerii agenţiei.

Cheltuielile suplimentare vor fi incluse în costul total al biletului de avion, sumă care trebuie să fie scoasă de pe cardul
d-voastră de credit sau inclusă în factură.

2021-09-06
logo