Orasul - Aeroportul | Aterizarea: | ||
Iasi | Chisinau | ||
din Helsinki (HEL) | HEL → IAS | HEL → RMO | |
- Helsinki-Vantaa (HEL) | HEL → IAS | HEL → RMO |
Peste 1,8 milioane de oameni locuiesc în București și suburbiile sale. Se crede că Bucureștiul, ca și Roma, a fost construit pe șapte dealuri. Deși Bucureștiul găzduiește aproximativ 9% din populația României, acesta produce aproximativ 21% din produsul intern brut al țării. Un sfert din producția industrială a României este concentrată în București, aceasta fiind cea mai industrializată zonă a țării.
un monument de arhitectură în capitala României, București, construit pe vremea Republicii Socialiste România. Palatul este considerat cea mai mare clădire administrativă civilă din Europa, cea mai mare clădire a parlamentului și cea mai grea clădire administrativă din lume. Palatul are 1100 de camere, 12 etaje. 4 nivele subterane au fost finalizate și sunt deja în uz, iar încă 4 nivele sunt în diferite stadii de finalizare.
sala de concerte in centrul Bucurestiului. Unul dintre principalele repere ale capitalei României. Acum, principala sală de concerte a orașului, locul de desfășurare a festivalului internațional de muzică anual. Din 1889 a fost principalul loc de concert al Orchestrei Filarmonicii din București George Enescu.
un mare parc din nordul Bucureștiului, situat în jurul lacului cu același nume, a fost fondat în 1936. Este situată în apropiere de Piața Charles de Gaulle și Arcul de Triumf, pe strada Bulevardul „Regele Mihai I”. Include două părți: una este ocupată de Muzeul Satului, cealaltă este o zonă publică de recreere.
cel mai mare muzeu de arte plastice din România. Este situat în București în Piața Revoluției din clădirea fostului palat regal. Colecțiile muzeului includ artă românească și străină, însumând aproximativ 60.000 de piese, inclusiv circa 3.000 de piese de artă europeană.
a fost infiintata in anul 1860, situata in Bucuresti in cartierul Cotroceni. Numit în memoria fondatorului, Dimitrie Bryndza. Grădina Botanică se întinde pe o suprafață de 17,5 hectare cu o seră de 4 mii de metri pătrați. m., conține aproximativ 10 mii de specii de plante.
Mănăstirea Bisericii Ortodoxe Române din București. Se află pe dealul cu același nume, în chiar centrul capitalei României. Mănăstirea a fost fondată de Alexandru al II-lea și de soția sa Ecaterina, în semn de recunoștință pentru victoria în luptă. Fiul său, Mihai al II-lea, a înzestrat mănăstirea cu moșii, sate și moaște, sporindu-i prestigiul în Țara Românească. În timpul domniei sale, în mănăstire a fost înființată prima bibliotecă din București.
Un centru de wellness popular cu piscine minerale, tobogane cu apă, saune și o grădină botanică interioară. Băile Bucureștiului s-au deschis în 2016, devenind imediat principalul punct de atracție pentru capitala României. Băile sunt împărțite în trei zone: parcul de distracții Galaxy, zona de relaxare The Palm și Elysium cu saune. Afară se află Sands of Therme, o vastă plajă artificială.
un ansamblu palat și parc construit de domnitorul valah Konstantin Brynkoveanu la 10 km de București în anii 1698-1702. Un exemplu de stil de arhitectură Brynkovian, saturat cu reminiscențe venețiene, dalmate și otomane. Domnitorul valah Constantin Brâncoveanu a devenit nu doar fondatorul real al României, ci și creatorul unui stil unic. Format sub influența arhitecturii Italiei de Nord și a Imperiului Otoman, stilul s-a remarcat printr-o abundență de decorațiuni arhitecturale sculptate, picturi decorative, verande, loggii etc.
o stradă cu arcade bifurcate, acoperită cu sticlă galbenă din centrul Bucureștiului. A fost proiectat de arhitectul Felix Xenopol și a fost deschis în 1891. Astăzi, are mai multe restaurante în interior și în aer liber, inclusiv un bar/restaurant în stil egiptean, Blues Café, un bistro, un restaurant chinezesc și un bar de vinuri.
arc în partea de nord a capitalei României - București. Este situat intre autostrada Kiseleva si bulevardul Korol Mihai I. Primul Arc de Triumf din lemn din București a fost ridicat în cinstea independenței României în 1878 pentru ca trupele învingătoare să poată trece pe sub el. Următorul arc, cu o bază de beton, sculpturi în ipsos și decor, a fost construit pe același loc după încheierea primului război mondial în 1922.
Aeroporturi: